Tips!

jag vet faktiskt inte om detta hjälper om man har finnar men det hjälper på mig eller så är det bara jag som inte får specielt mkt finnar xD.

aja..

detta kan göra så att ni får finnar:
ta er inte på ansiktet eller luta er inte mot handen eller något, för händerna har smuts och som sen kommer på hunden och skapas finnar .


så här jag jag !

först tvättar jag ansiktet med clearasil (det finns att köpa i typ ica och sånt )



sen när jag har torkat bort vattnet efter att man har tvättat bort de tar jag hud kräm.


sen tar jag acnelösning där jag ser att jag kommer få en finne eller en pormask eller om jag redan har en.
antigen blir finnarna mer mogna så att man kan klämma dom, eller så försvinner dom.




jupp, det funkar för mig iallafall (Y)


xoxo Fanny♥








Kommentarer
Postat av: matilda

asså läs dina inlägg innan du publicerar för det står ex "hunden" istället för "huden" och så, så det är ganska svårt och fatta vad du snackar om XD



jag tvättar inte ansiktet med alla dom där sakerna men ja får ändå inga finnar ^^

2010-02-24 @ 10:33:22
URL: http://matildakristinaa.blogg.se/
Postat av: vennie

men matilda, alla har olika hud

vissa får finnar även dom inte äter godis & skräp, & vissa får inte finnar även om dom äter sånt ;)

2010-03-16 @ 15:44:48
URL: http://venessas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0