myy daaayy! :)

haha, jag kom fan inte upp i morse menaja.. vi hade typ svenska i börja och faaan va tråkit de e -.-'. men sen hade vi engelska och jag övade knapt så jag tänkte: snälla snälla något lätt!. Så säger läraren: tillbringa. Så det va lungt :) haha, orkar inte skriva om hela dagen så jag hoppar till slutet. Vi hade musikal i slutet och så babblade alla och sa annakarin tyyysst och sen babbel, annakarin, babbel och sen anakarin: GÅ UT, MUSIKALEN ÄR INSTÄLD!. Så nu vet man ju hur manska göra för att slippa hennes lektioner :). Efter de åkte jag sava och Taika till bp och åt på paprika *mums* och så gick vi in på toysrus och flumma xD. Sen åkte vi hem och så skulle Taika hem och då gick vi hem till mig och vi gick torget vägen så på en utav högarna vi parkeringen rammlade sava, HAHAHA!. Sen gick vi in på torget och typ blev vilse i willys men till slut hittade vi cornyn vi sökte (Y). När vi kom upp till mig så va Sava tvungen att gå hem typ efter en stund så sitter jag här och typ inte gör någonting . xD


aja....



xoxo Fanny♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0